گرزین, مرتضی, قادری‌فر, فرشید, رضوی, سید اسماعیل, زینلی, ابراهیم. (1393). شناسایی و تعیین درصد آلودگی به قارچ های بذرزاد سویا (Glycine max L. Merr.) در استان گلستان و رابطه آن ها با کیفیت بذرهای تولید شده در این منطقه. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1(2), 13-26.
مرتضی گرزین; فرشید قادری‌فر; سید اسماعیل رضوی; ابراهیم زینلی. "شناسایی و تعیین درصد آلودگی به قارچ های بذرزاد سویا (Glycine max L. Merr.) در استان گلستان و رابطه آن ها با کیفیت بذرهای تولید شده در این منطقه". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1, 2, 1393, 13-26.
گرزین, مرتضی, قادری‌فر, فرشید, رضوی, سید اسماعیل, زینلی, ابراهیم. (1393). 'شناسایی و تعیین درصد آلودگی به قارچ های بذرزاد سویا (Glycine max L. Merr.) در استان گلستان و رابطه آن ها با کیفیت بذرهای تولید شده در این منطقه', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1(2), pp. 13-26.
گرزین, مرتضی, قادری‌فر, فرشید, رضوی, سید اسماعیل, زینلی, ابراهیم. شناسایی و تعیین درصد آلودگی به قارچ های بذرزاد سویا (Glycine max L. Merr.) در استان گلستان و رابطه آن ها با کیفیت بذرهای تولید شده در این منطقه. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1393; 1(2): 13-26.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب