1.

بررسی نقش مدیریت در بهبود کیفیت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 4، شماره 2، آذر 1394، صفحه 57-70
بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه‌چیان؛ فرشاد تجاری

2.

طراحی الگوی تأثیرگذاری کیفیت رویداد، بازاریابی ارتباطی و کیفیت ارتباط بر وفاداری تماشاگران لیگ‌های والیبال بانوان ایران

دوره 6، شماره 1، مرداد 1396، صفحه 133-154
نوشین بنار؛ مینا امامی؛ مینا ملائی

3.

طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطه‌مند و کیفیت ارتباط

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 15-28
نوشین بنار؛ ابوالفضل کریمی؛ حمیدرضا گوهررستمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب