1.

ارزیابی عنصر ترویج از عناصر آمیخته بازاریابی ورزشی در لیگ برتر فوتبال استان مازندران

دوره 4، شماره 2، آذر 1394، صفحه 165-179
مصطفی طهماسب پور شفیعی؛ فریده علیزاده

2.

اعتبارسنجی مقیاس تداعیات برند تیم‌های ورزشی راس

دوره 6، شماره 1، مرداد 1396، صفحه 117-131
ژاله معماری؛ محمد اصغری جعفرآبادی؛ هانیه ناصرزاده

3.

بررسی آثار اقتصادی ورود تیم تراکتورسازی تبریز به لیگ برتر فوتبال بر صنعت گردشگری استان آذربایجان شرقی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 41-54
فریبا عسکریان؛ داود صالح‌نیا

4.

بررسی سناریوحضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال بر توسعه اقتصاد لیگ با تکنیک پویا سازی سیستمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
اکرم قبادی یگانه؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی؛ فرزاد امیری

5.

تحلیل و ارزیابی موانع پیاده‌سازی بلیت‌فروشی اینترنتی در لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)

دوره 2، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 41-53
مهدی طالب‌پور؛ جواد خزائی پول؛ عبدالحمید شمسی؛ میثم روحانی

6.

شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو

دوره 7، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 166-181
مهرداد محرم زاده؛ مژگان خدامرادپور؛ سید محمد کاشف


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب