1.

اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری؛ سالار فاتحی

2.

ارائه مدل رابطه هم هویتی و عزت‌نفس جمعی هواداران ورزش فوتبال بر مبنای رسانه‌های اجتماعی

دوره 6، شماره 3، اسفند 1396، صفحه 180-199
بهزاد ایزدی؛ هیوا بادزهره


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب