1.

تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-18
اکبر جابری؛ حسن اسدی دستجردی؛ فرزانه مظلومی سوینی؛ جواد خزائی پول

2.

تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت‌های برد و باخت در بین هواداران فوتبال

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 58-69
جمیل ناوخاصی؛ سعید صادقی بروجردی؛ علی محمد صفانیا؛ سید صلاح الدین نقشبندی

3.

طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس)

دوره 10، شماره 4، دی 1400، صفحه 50-51
سردار محمدی؛ فرهاد حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب