1.

بررسی نقش مدیریت در بهبود کیفیت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 4، شماره 2، آذر 1394، صفحه 57-70
بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه‌چیان؛ فرشاد تجاری

2.

رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 169-184
مهدی خطیب‌زاده؛ هاشم کوزه‌چیان؛ افشار هنرور

3.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل نوسان عملکرد کشتی ایران در بازی‌های المپیک

دوره 4، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 1-17
هاشم کوزه‌چیان؛ بهمن عسگری؛ علی ضیائی؛ موسی علیزاده؛ ناهید پیرجمادی

4.

طراحی الگوی ذینفع‌مداری وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر مشروعیت سازمانی

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 1-17
حمیدرضا گوهررستمی؛ هاشم کوزه‌چیان؛ مجتبی امیری؛ حبیب هنری

5.

طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 137-152
محسن اسمعیلی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه‌چیان؛ حبیب هنری

6.

مدلی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 51-68
هاشم کوزه‌چیان؛ محمد احسانی؛ سید مرتضی عظیم‌زاده؛ اسدا... کردنائیج؛ برندا پیتز

7.

نقش اقدامات مدیریت خطر در کاهش دادخواهی‌ها در استخرهای شهر تهران

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 61-76
هاشم کوزه‌چیان؛ بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ سعید صادقی بروجردی؛ رضا سلیمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب