1.

تحلیل فرآیند صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری داده‌بنیاد

دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 91-107
هادی باقری؛ هاشم کوزه‌چیان؛ مجتبی امیری؛ محمد احسانی

2.

مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 162-174
جواد ادبی فیروزجاه؛ حسین علی محمدی؛ عاطفه عادلی؛ هادی باقری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب