1.

تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 2-15
محمد مازیاری؛ مهرزاد حمیدی؛ محمد خبیری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

2.

تحلیل کانونی رابطه حمایت اجتماعی و بی‌انگیزگی دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیت‌بدنی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 117-134
محمد مازیاری؛ سید محمد کاشف؛ میرحسن سید عامری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب