1.

ارتباط ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس

دوره 6، شماره 1، مرداد 1396، صفحه 190-204
مهدی خطیب زاده؛ هاشم کوزه چیان؛ افشار هنرور؛ حسین صادقی سقدل

2.

تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران

دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 58-68
مهدی خطیب زاده؛ هاشم کوزه چیان؛ افشار هنرور؛ حسین صادقی سقدل

3.

رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 169-184
مهدی خطیب‌زاده؛ هاشم کوزه‌چیان؛ افشار هنرور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب