1.

تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 2-15
محمد مازیاری؛ مهرزاد حمیدی؛ محمد خبیری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

2.

شناسایی ابعاد شتاب‌گیری دانشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه‌های دولتی به سوی دانشگاه های نسل چهار

دوره 11، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 75-97
مهریه پناهی؛ محمود گودرزی؛ مجید جلالی فراهانی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

3.

طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی

دوره 8، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 1-21
علی صابری؛ قدرت الله باقری؛ حمید رضا یزدانی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ محمد حسین قربانی

4.

مدل رسانه‏ های اجتماعی در توسعه ورزش همگانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
جلیل پورزرنگار؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب