1.

آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 172-185
شهناز بینا؛ علیرضا الهی؛ مرجان صفاری

2.

الگوی پارادایمی جمع‌سپاری در ورزش همگانی کشور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
مهدی شوروزی؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی

3.

پیش‌بینی تمایل حضور مجدد مشتریان ورزشی از طریق مولفه‌های رضایت‌مندی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 87-98
عبدالمجید دوراندیش؛ علیرضا الهی؛ حسین پورسلطانی زرندی

4.

تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 64-79
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

5.

تحلیل محتوای مقالات کیفی انتشار یافته در نشریات علمی حوزه مدیریت ورزشی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 100-110
علیرضا الهی؛ یعقوب محمدی؛ مهدیه زاچگانی؛ هدی خسروی

6.

تعامل ورزش‌های الکترونیک و بازاریابی ورزشی: مفاهیم نظری و کاربردهای پژوهشی

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1402
زهرا عسگری گندمانی؛ علیرضا الهی

7.

تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 192-201
عاطفه اسدزاده؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

8.

توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 130-141
مهدی رسولی؛ علیرضا الهی؛ محسن اسمعیلی

9.

ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA

دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 116-138
نسیم کشمیری؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

10.

شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 168-181
رضا قاسم نژاد؛ محمد خبیری؛ مرجان صفاری؛ علیرضا الهی

11.

موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 142-160
سارا بوژمهرانی؛ سید محمد حسین رضوی؛ مرتضی دوستی؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب