1.

بررسی وضعیت موجود و مطلوب لیگ‌ برتر فوتبال ایران بر اساس معیارهای حرفه‌ای AFC

دوره 4، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 49-63
سید عماد حسینی؛ سید محمدحسین رضوی؛ مسعود یمینی فیروز؛ سید مالک اشتر هاشمی کوچکسرایی

2.

تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 140-152
سید عماد حسینی؛ محمد پورکیانی؛ علی افروزه

3.

رابطۀ مهارت ارتباطی با روابط بین فردی مدیران ورزشی استان گیلان

دوره 3، شماره 2، آذر 1393، صفحه 91-104
جواد حسین پور؛ سید عماد حسینی؛ مرتضی دوستی

4.

طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر

دوره 8، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 176-189
معصومه زارع؛ نوشین بنار؛ سید عماد حسینی

5.

طراحی الگوی شایستگی مدیران ورزشی وزارت ورزش و جوانان از دیدگاه خبرگان و مدیران ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 مرداد 1402
سیدغلامرضا رضوی؛ محمد نیک روان؛ سید عماد حسینی

6.

طراحی مدل برابری جنسیتی در ورزش ایران(با تاکید بر ورزش قهرمانی و حرفه‌ای)

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 185-207
سیده عاصفه حسینی؛ سید محمد حسین رضوی؛ سعید امیرنژاد؛ سید عماد حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب